La quarta edició de ‘De portes endins’

La popular iniciativa ‘De portes endins’ torna aquest any amb un atractiu més: la Casa Manso de Joaquima Vedruna, un nou espai que podràs visitar a partir del 28 de juny. Aquesta casa, que pertany a la fundadora de la Congregació Germanes Carmelites de la Caritat, s’afegeix a altres llocs històrics de la ciutat que normalment no estan oberts al públic.

Amb les mateixes dates d’obertura, del 28 de juny al 27 de setembre, cada diumenge, es podrà gaudir d’un recorregut per diversos monuments de Vic, com el Museu Balmes i l’Església del Monestir de Santa Teresa. Els horaris seran de 12:00 a 13:00, i la iniciativa compta amb el suport de diverses entitats locals.

Entre els espais participants es troben també la Casa natal de Sant Miquel dels Sants i els museus del convent del Sagrat Cor, entre d’altres. En aquesta edició, ‘De portes endins’ no només vol fer accessible el patrimoni arquitectònic de la ciutat, sinó també oferir una perspectiva actual sobre la història i vida de figures rellevants com Joaquima Vedruna.

Consulteu el calendari d’obertures per no perdre’us les dates clau i viva l’experiència única de conèixer Vic d’una manera diferent.


- Et Recomanem -