Vic rep la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació

Vic ha estat honorada amb el títol de Ciutat de la Ciència i la Innovació, concedit pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats. Aquesta distinció forma part de la iniciativa de la Xarxa Innpulso, que premia els municipis que impulsen la innovació i les polítiques sostenibles per a la transformació urbana.

Amb aquesta distinció, Vic s’incorpora a les 128 ciutats que actualment componen la Xarxa Innpulso, la qual promou la col·laboració entre administracions locals i facilitar l’accés a projectes innovadors.

En un esdeveniment presidit per la secretària general d’Innovació, Teresa Riesgo, es va subratllar la importància d’aquesta xarxa com a eina per connectar la ciència amb la vida quotidiana dels ciutadans, així com per garantir que els municipis estiguin preparats per afrontar els reptes del segle XXI.

Gràcies a la Xarxa Innpulso, les ciutats poden desenvolupar projectes que milloren els serveis públics i aposten per una transformació social, econòmica i urbana. En total, 19 municipis han rebut aquesta distinció en aquesta convocatòria, consolidant així la seva aposta per la qualitat en innovació.


- Et Recomanem -